Доставката на поръчаните стоки се осъществява чрез следните способи:

  • чрез куриерска услуга от куриерска фирма „Спиди“.

Доставката се извършва до адрес на потребителя или до офис на куриерска фирма „Спиди“ на територията на Република България.

Разходите по доставката са за сметка на Търговеца.

Преди изпращане на поръчаната стока Търговецът има право да се свърже с Потребителя на посочения от него телефонен номер, с цел уточняване на детайли за поръчката, потвърждаването й, или доставката.

Търговецът не носи отговорност за неизпълнение на поръчка в случаите, когато Потребителят е посочил неверни, непълни и/или неточни лични данни, включително, когато е посочил непълен, неточен или фиктивен адрес или телефонен номер.

Доставката се извършва в сроковете, описани под всяка опция за доставка в интерфейсния модул за поръчка. При извънредни обстоятелства Търговецът си запазва правото да удължава срока за доставка, като своевременно информира за това Потребителя.

Търговецът обработва поръчките приети до 12:00ч. в рамките на същия работен ден. Всички поръчки, постъпили в системата след 12:00ч., се обработват от Търговеца в рамките на следващия работен ден. Доставката обичайно се извършва в рамките на обичайния в практиката срок съобразно с избрания способ за доставка.

Поръчаните стоки се доставят срещу подпис.

Потребителят е длъжен да прегледа стоката след доставката ѝ и да уведоми незабавно при установени несъответствия, липси и повреди. Ако Потребителят не стори това, се приема, че доставката е приета без възражения.

Търговецът си запазва правото да променя наличните методи на доставка и плащане и/или условията по тях по всяко време чрез публикуване на наличните методи на доставка и плащане на уебсайта без друго известие.